Reklamace a vrácení zboží

Spletli jste se při objednání zboží? Některé zboží vám nevyhovuje – je malé, velké nebo nesedí barevný odstín? Nevadí! Výhodou online nakupování je možnost vrátit zboží do 14 dnů od doručení. Důvod vrácení není třeba uvádět.

Zákon vám dává 14 dní „na rozmyšlenou“ – máte tak možnost si zboží doma v klidu prohlédnout a vyzkoušet, a to v rozsahu, jak byste si je prohlíželi/zkoušeli před koupí v kamenném obchodě. Nejedná se tedy o možnost zboží plně nebo neomezeně používat.

Jak postupovat při vrácení zboží?

  1. Připravte jednoduchý průvodní list se základními údaji (viz níže), který přiložíte do zásilky.

    • Můžete jej napsat ručně, využít náš formulář k vytištění [zde]. Nebo vyplňte formulář na této stránce který najdete na konci.
    • Pokud budete potřebovat pomoc, napište nám na info@sterkajici-jesterka.cz nebo zavolejte, a my vám rádi zašleme již předvyplněný formulář.

    Průvodní list by měl obsahovat:

    • Informaci, že se jedná o vrácení zboží.
    • Číslo objednávky, ze které vracíte zboží.
    • Vaše kontaktní údaje: jméno, příjmení, telefon, e-mail.
    • Číslo bankovního účtu, na který si přejete vrátit peníze. Pokud požadujete vrácení peněz formou složenky, počítejte prosím s tím, že částka bude ponížena o náklady na zaslání složenky (65 Kč).
  2. Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

    • Odpovědnost za stav zboží při vrácení nese kupující.
    • Výrobky vždy zabalte do pevné kartonové krabice. Obal výrobku není přepravní obal.
    • Doklad o odeslání zásilky doporučujeme pečlivě uschovat až do vyřízení vrácení zboží.
    • Zásilky s vráceným zbožím nikdy nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty.
      Možnost vrácení zboží přes můj eshop a poskytovatele dopravy najdete zde https://go-balik.cz/vratky/67d3a3e07cda4792be825d5a6280a7f9
  3. Zboží zašlete na naši adresu:

    • Štěrkající ještěrka - Alena Němcová
    • Ostravská 140
    • Orlová – Poruba, 735 14
    • (Telefonní kontakt pro případ potřeby: +420 731 875 507)

    Zboží můžete zaslat libovolným dopravcem, ale ujistěte se, že bude doručeno na naši adresu (ne na výdejní místo).

    Náklady na dopravu vráceného zboží k nám hradí kupující.

Vyřízení vrácení zboží

Vrácení zboží se snažíme vyřídit co nejrychleji, obvykle do týdne, i když máme na to zákonnou lhůtu 14 dnů. Po překontrolování vráceného zboží vystavíme dobropis, který vám zašleme e-mailem. Peníze vám vrátíme nejpozději následující pracovní den.